Followers

Thursday, 2 June 2016

Fae si hantu hocolate

Assalamu'alaikum readers :D

haa Fae si hantu chocolate ada soalan. is it true kalo makan chocolates make your face berjerawat? 

jawapannya: tanya Mr. Google.

hmm muka Fae andang inda pernah sunyi didatangi uleh (oleh) sekawan jerawat. dari zaman remaja dah. sedih kan? Fae makan chocolate ke inda ke tetap jua muka ane berjerawat. 


antara koleksi chocolates packaging Fae. ne koleksi lama. Fae buang dah bcoz i don't know what i should do with the collection. HAHA. kalo y'all realize Fae paling suka makan chocolate jenama Cadbury


tapi Fae inda suka makan chocolate yang ada campur peanuts. i don't like. no hazel nut, no almond nut, no whatsoever nut. 

i care less if you want to comment about my face yang berjerawat when i eat chocolates. sudah kata Fae, i eat atau inda tetap muka ane berjerawat. i am just doing what i love, that make me happy. which is eating chocolates

bila you happy, aura happy atu akan berjangkit to other people. 

ada yang show off bcoz mampu beli chocolates yang mahal like Ferrero Rocher, Patchi, Royce

kalo mahal tapi tekak inda berapa mau telan how?

motif entri: spread your aura positif to others! 

5 comments:

  1. chocolate toblerone sedap! hehe. kalau sy lebih prefer ada nuts or almond sbb kalau tak ada chocolate rasa mcm terlampau manis pulak. hihi

    ReplyDelete
  2. rietta pown suka choc milk, no nuts...tpi klu ada pown, makan juga...

    ReplyDelete
  3. wallaaweh sedapnya..tp byk2 cekelat xleh lawan la cekelat dari mesir..bestt sgt..xigt dah aih jenama apa..

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan...selamat berpuasa...

    wah urang brunei...dah lama tak singgah sini la...

    coklat...fevret kot...memang suka sangat

    ReplyDelete

thanks for leaving your comment here :)