Followers

Wednesday, 30 April 2014

ulala fae fae -.-

Assalamu'alaikum readers :D

ulala. kesian blog Fae. dah jadi sarang labah-labah. jarang dah be-update *sigh* wait until most 'urusan' Fae selesai then i will be back menyerang blog y'all. haha. for now, Fae blogwalk to blogs yang Fae sempat aga saja. papai then!

Friday, 18 April 2014

buka bisnes bersiap untuk gagal

Assalamu'alaikum readers :D

siapa minat bisnes? siapa pernah ada or masih menjalankan bisnes? tajuk entri Fae 'buka bisnes bersiap untuk gagal' tu bermaksud dalam berbisnes gerenti ada musimnya kitani will face failure. of course, salah satu tujuan kitani buka bisnes is actually untuk berjaya. tapi dari kegagalan kitani belajar to improve for something better or eliminate any factors that may destroy our business. dari kegagalan kitani kenal the word 'success'. 



image credit: source

Giveaway Kemetot Chomel : Free FULL PACKAGE edit blog

Assalamu'alaikum readers :D


Fae seldom join GA. buleh dikira berapa buting GA Fae joined sepanjang Fae blogging. Fae lebih suka join segmen blogwalking, bloglist and the like hehe. tapi GA kali ne menarik minat Fae to join. FREE FULL EDIT BLOG YO! dear mr. random.org please choose me. haha. okay, if mau join klik sini. k papai!

blogwalking time!

Assalamu'alaikum readers :D

hehe been away from blog for few days. well, no one here in my blog rindu Fae kan :( Fae mau blogwalking puas-puas today. so nantikan kunjungan Fae okay :D k papai!

Sunday, 13 April 2014

segmen blogwalking by dayangdeno

Assalamu'alaikum readers :D


klik sini kalo mau join :)

k papai!

Friday, 11 April 2014

akibat lama menahan kencing

Assalamu'alaikum readers :D

i learnt a lesson today. jara Fae. jara is a Malay Brunei word for serik. semalam Fae tahan kencing for ermm i didn't remember berapa lama tapi inda la sampai 3 hours. malas keluar bilik punya pasal. bila rasa kan kencing dah reach 101% baru tah Fae ke toilet. LOL.

Thursday, 10 April 2014

blogger alert! BLM50.Net!

Assalamu'alaikum readers :D

just now i read this entry pasal BLM50.Net di blog kak Farah Waheda. recently Fae ada blogwalking ke few blogs and keluar benda alah ane. Fae ingatkan iklan biasa-biasa saja that BLM50.Net ah. not until after i read a post about it di blog kak Farah Waheda tadi. so, mana-mana blogs yang got affected by this BLM50.Net please remove any widget dari GUABLOG. k papai!

Wednesday, 9 April 2014

me being creative?

Assalamu'alaikum readers :D

*tutup mata* * buka mata* *tutup mata* *buka mata* dah masuk 9th April. Alhamdulillah aktiviti blogwalking Fae is back on track and it is going on consistent pace. tapi this coming Friday, Saturday and Sunday Fae tepaksa kurangkan aktiviti blogwalking because i will be busy doing other things. ada la tu.. first paragraph nada kaitan langsung ngan tajuk entri: me being creative?

Tuesday, 8 April 2014

mandi dan adabnya

Assalamu'alaikum readers :D

siapa selalu mandi lama? lama like almost an hour or more dalam tandas or bilik air. siapa? baik admit. haha. Fae akui Fae selalu mandi lama. Fae dah cuba mandi laju-laju, still macam lama jua rasanya. however, i think better lagi sekarang ane. kalo dulu Fae selalu mandi labih 30 minutes. but now paling lama pun 15 minutes. hehe. 

alang-alang Fae cerita pasal mandi ne, here Fae mau share adab mandi dalam tandas or bilik air:

segmen: blogwalking bersama cikgu ayu

Assalamu'alaikum readers :D


klik sini kalo mau join ^^

k papai!

Monday, 7 April 2014

stress

Assalamu'alaikum readers :D

Fae stress. macam-macam perasaan Fae right now. Ya Allah, kan nangis rasa Fae. hmm 
apa dinner menu y'all malam ne? apa y'all buat malam ne? k papai!

Sunday, 6 April 2014

sorry

Assalamu'alaikum readers :D

(auto-publish entry) by the time Fae taip entri ne jumlah followers untuk blog Fae dah reach 666. Alhamdulillah. sorry sangat-sangat because Fae:

Saturday, 5 April 2014

tempat menarik di Malaysia

Assalamu'alaikum readers :D

(auto-publish entry) today's date is April 5th and it is my special day. what day? secret. haha. alright, i am not gonna taip mukadimah yang long long. Fae mau tanya my Malaysian readers apa tempat menarik di Malaysia yang y'all suka lawat? Fae inda mau tanya Mr. Google sebab Fae mau jawapan dari y'all saja. hehe. Fae plan mau travel to Semenanjung Malaysia next year. Sabah and Sarawak Fae dah pigi. so, jangan lupa komen di bawah apa tempat-tempat menarik yang ada di Malaysia. thank you. sayang y'all. haha. btw just for your information Fae half Malaysian half Bruneian tapi i was born and membesar di Brunei. k papai!

Friday, 4 April 2014

Jom Blogwalking Bersama Blogger 2014

Assalamu'alaikum readers :D


klik sini kalo mau join :)

k papai!

Thursday, 3 April 2014

resepi sedap dan murah

Assalamu'alaikum readers :D

psstt~ whatcha doing today, guys? Fae blogwalking dari pagi tadi. Fae mau minta tolong y'all. tolong komen below apa resepi-resepi sedap yang y'all suka. dessert ka, masakan ayam ka, whatever la. just drop your comment below. tapi kalo buleh resepi yang mudah la. haha. perhaps, Fae buleh try buat nanti. mencuba resepi baru memang syok. yang inda syoknya kalo resepi tu inda menjadi. haha. well, biasa la tu. trial and error. hehe. k papai!

Tuesday, 1 April 2014

hi april

Assalamu'alaikum readers :D

hari ne 1st April. and yeah, say NO to April Fool please! nada kan dibanggakan jadi penipu ah. hari ne Fae accompanied bestfriend Fae, Lina, menjaga her nephews di rumahnya. Fae liat Lina macam mana tukar diaper, buat susu, tidurkan baby etc. haha. sorry Fae alum ada masa kan post entri yang, you know, 'bermanfaat'. haha. bermanfaat konon. Fae mau Google pasal scrapbook. maybe tomorrow Fae blogwalking ke blog y'all. so papai!