Followers

Wednesday, 16 January 2013

day 7, sem 4 :)

Assalamu'alaikum readers :D 

phewww hari ne full day banar :l pagi ada 2 tutorial classes. patang ada 2 kuliah. habis kuliah terus g jogging with Mat. kami jogging di Universiti Brunei Darussalam sports complex. i only dapat jogging 1 round tanpa henti. selebihnya (nda ngat berapa round) aku jap jalan jap jogging. tiba2 sakit pinggang sebelah kiri ah. tapi dalam sakit atu sempat lagi 'cuci mata' LOL :p before Maghrib kami balik. 

habis jogging aku mandi. habis mandi aku cuci pakaian. habis cuci pakaian aku jemur pakaian. habis jemur pakaian aku aga Lina di blok F6. dari sana kami ke resource room pasal mau pakai wifi-nya. HAHAHA atu ya luan detail :p boring baca? jangan baca :p go tidur! :p

Alhamdulillah aku cukup tidur last night. Alhamdulillah i participated a lot in the Business Planning and Control tutorial and also the Management Accounting lecture. yeahh there is no homework given today so malam ne aku buleh relax~ :D 

talking about lecture, tadi before Ugama lecture started Aina and Aqil sempat bagi love lecture untuk aku... durang dua banyak usik aku hari ne huwaa~ hehe :p

esuk patang aku and Amal ikut Lina balik KB. woohoo i miss home already ^^ 

bah tu saja. luan panjang kurapak ku. i don't know if you guys understand most of the Brunei malay words that i use here :p

2 comments:

  1. hehe xberapa paham.. tp buat2 paham :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe xpe. sis blh bljr ckp Brunei sikit2 :D

      luan = sangat
      kurapak = cakap/bercakap
      patang = petang
      balum = belum
      esuk = besok

      Delete

thanks for leaving your comment here :)