Followers

Tuesday, 8 January 2013

day 2, sem 4 :)

Assalamu'alaikum readers :D 

Alhamdulillah i just finish doing tutorial questions for Entrpreneurship :D i find this module is very interesting. suit my passion to become an entrepreneur one day. Aamiin...

i planned kan joging with friends patang tadi but hujan tia so cancelled lah. esuk schedule ku pack pagi and patang. so i prolly not going to jog tomorrow..

actually hari ne langsung nada lecture and tutorial but me, Munirah and Aqil datang saja2. daripada ku duduk2 di hostel lebih baik aku ke uni. kami watched movies arah laptop. hehe. 

oh my, aku lapar huhu.. malas bali food di hostel cafeteria. mahal! that's why aku makan di campus dulu before balik ke hostel.

hmm not much happened today. so papai!

8 comments:

  1. Assalamualaikum..Being independent and wanting to be an entrepreneur at a young age is the beginning of your dream to SUCCESS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa'alaikumussalam :) tqqq.. yeah, that's what i always dreamt.

      Delete
  2. hye dik..
    good luck ;D

    nak tgk pasai pemanggang ajaib klik sini

    boleh hadihkan utk mama satu nanti:D

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/11/kisah-si-pemanggang-ajaib-menarik.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye sis tqqq :) yeee pasne sy jenguk link yg sis bgi tu okay ^^

      Delete
  3. SALAM,just nak SHARE..AZAM thn ni nak mnambah pendapatan,disebabkan azam ni lah saya tercebur bidang bisnes intenet yg plg BEST n SENANG di dunia ni..bestla sambil layan FB dapat buat duit,xsangka ada bisnes camni..baru buat beberapa hari dah dapat modal balik pastu dgn untungnya berkali2..org tgk bisnes RM10 je suma xcaya..sape2 yg RASA NAK BUAT DUIT sambil layan FB n tengok cite korea cm saya bole la klik kt link di bawah..TAK TIPU PUNYA sbb nanti korg akan nampak nama saya kt atas sebelah kiri website tu..saya dah buat,korg bile lagi?saya dh dapat korg xnak ke?DUIT ni wei..lgpun modal RM1O je xkan BANKRAP punya..hehe

    http://ll.my/comel

    ReplyDelete
  4. syasya disini .. :)
    awk ditag http://music-syasya95.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html
    jom komen 1 :) 1 je hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm x dapat buka the link o.O something wrong oh?

      Delete

thanks for leaving your comment here :)