Followers

Wednesday, 12 December 2012

phototale #3

Assalamu'alaikum readers :D 

Alhamdulillah awal aku bangun hari ne. so aku ada masa to update blog hehe. 

aku supposed to publish entri 'phototale #3' ne last Wednesday. but due to sebab2 tertentu aku tepaksa postpone. actually the earlier plan is to publish this post setiap hari Rabu sebelah malamnya. but i change my mind. pagi ke patang ke malam ke asalkan hari Rabu.

aiyoyo telebih panjang dah explanation ku *doze off* LOL. 


taken: 4-Dec-12

my colleague, Mateen, main pool after working hour.

seumur hidup ku sekali saja ku pernah main pool.

bengang lah wei..

hehe.


taken: 4-Dec-12

ne dua lagi colleagues ku sedang lari2 on treadmill.

sori gambar kabur ckit.

if aku ada business sendiri, aku mau sedia bilik rehat yang super cozy untuk staff berehat during lunchtime and also after working hour ^^


taken: 7-Dec-12

i was all green last Friday ^^


taken: 7-Dec-12

i spent $2.50 on this and rasanya erm kureng ooo -__-


taken: 7-Dec-12

dari opis then singgah rumah kawan. from there me and my two friends makan malam di Gerai Serbaneka Seria before main bowling di Seria Bowling Centre :D

rasa2nya jarang urang kan main bowling pakai baju kurung :p

di penghujung game aku dapat #1 dari bawah +.+

pasal aku pakai baju kurung.

alasan.


taken: 7-Dec-12

kasut bowling ku.

saiz 4.


taken: 7-Dec-12

before the game started.

nda berapa ramai urang main that night.


taken: 7-Dec-12

Beb, PJ, Fee, 4.

guess which one was my name ^^


taken: 9-Dec-12

potato salad.

sedappppp ^^

Alhamdulillah.


taken: 10-Dec-12

balik dari kaja, makan di rumah PJ dulu before went home.

sambalnya pedas gilaaaa +.+


taken: 11-Dec-12

3 boxes of pizza from Fratini's.


taken: 11-Dec-12

i don't drink carbonated beverages.

time hari raya banyak kena hidangkan minuman bergas.

mau nda mau tepaksa minum cikit.

papai for now!

subuk-subuk ne jua:


No comments:

Post a Comment

thanks for leaving your comment here :)