Followers

Monday, 10 December 2012

monday trivia #3

Assalamu'alaikum readers :D 

a'hah apo kabo kamo semuo? kabar baik ke kabar jahat? nyahaha. Alhamdulillah SWE report ku is in good progress. aku mesti siapkan at least 15 pages at the end of this week. I CAN DO THIS! *tetiba feel bersemangat* ^^

okie dokie, apa ada hari ne oh selain daripada having those monday blues? hehe.

1) which one are you good at? writing in english or speaking in english? or both? me? in writing, i guess. because i realize everytime i speak full english (means no mix with malay) with colleagues or clients, macam gagap bah. grammar pun a bit kucar-kacir. macam apa yang happened di opis tadi kekeke. lebih2 lagi if becakap sama boss omputih, phew bengang satu badan. haha. tapi nda apa, aku buleh improve ;)

2) balik dari kaja tadi singgah jap di Seria bali nasi campur with colleague and then makan di rumah my colleague punya kawan. kira my new friend lah. hehe. my colleague kenalkan kami 4 hari lapas. bekawan sama bisdurang ane buat aku tekanang zaman aku social dulu :p 

3) dalam diam2 aku disagree ngan perpindahan two of my colleagues ke sebuah syarikat terkemuka di bandar. adalah sebabnya tu :p *blushing* ulalala~ hehe. this is gonna be their last week di sini. bisdurang mula kaja di tempat baru minggu dapan. sorang selalu kana padan2kan ngan aku. tapi aku lebih tergedik2 arah yang sorang lagi. kahkahkah! but jangan salah paham, aku nada crush arah siapa2. just for cuci mata bila boring ngadap PC opis. LOL.

new phrase for today: alolo tomey tomeynya alolo totototo.

subuk-subuk ne jua --> 

-monday trivia #1
-monday trivia #2

2 comments:

  1. Good luck with your 15 pages assignment...fae Boleh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tqqq :D sy x touch report langsung hari ne *demotivated* huwaaa :O

      Delete

thanks for leaving your comment here :)