Followers

Sunday, 4 November 2012

bila aku merajuk..

Assalamu'alaikum readers :D 

sniff! sniff! hmm i smell something good :p FOOD! :D apa aunt sedang cook ah. psst kawan-kawan mau tau 1 perkara? about me. okeh, aku fail dalam bab dapur. oops! did i just say it? LOL.  

hmm o.O i was actually halfway when joined in this segmen: jom follow & blogwalking anjuran blogger budak kechiq ne when i realize i couldn't copy the banner to put in my entry no matter how many attempts i tried. sudah belasan kali ku cuba copy but *sigh* 


btw bukan ku sengaja kata ea budak kecik. dah nama blognya macam tu, no biggie maa. call her ain, anyway :)

huhu so..aku batalkan niat ku lah untuk join segmen ain *delete the previous entry title to 'bila aku merajuk..'* menyamal ku you.. menyamal is a Brunei malay word which means merajuk. perhaps, ada internal error somewhere tu pasal aku nda dapat click on the banner and copy&paste it. it's okay lah.. i am not mad at ain, fyi. as i said before maybe ada internal error.

usually if i am down like right now i will find something to eat. chocolate, where are you chocolate? come to mama, now. LOL :p 


cakap pasal menyamal ne, i used to be antara manusia penyamal yang paling teruk. haha. sensitif gitu youu.. now sikap suka tarik muncung panjang ku kurang sudah. haha. 

huhu it is now 9 p.m plus. weather update: heavy rain and thunderstorm at Kuala Belait.

*long break*

hey, i am back :D

aiyoyo my tummy sakit. biasalah lepas makan mesti meragam perut ne. makan, buang, makan, buang. macam mana mau naik berat badan if asyik membuang saja =.= well, aku nda kisah punya skinny body. janji sihat.

demi untuk memujuk rasa nyamal ane tadi, aku ambil gambar lah.


the green bag (berisi sejadah) is a souvenir from my Director Technical Operation Services. the blue stationery case is given by my Deputy General Manager. and the brown 'tudung' is a souvenir from my former Corporate Admin&HR Manager. thank you! :)


my jelly toy is sleeping on my favorite pillow. green is love ;)


first mobile phone that i bought with my own money. $99 je.. now jadi barang antik dah haha.

subuk-subuk ne jua --> bila aku bercerita..

No comments:

Post a Comment

thanks for leaving your comment here :)